Regulamin

Regulamin promocji "Black Weekend - nawet do -60% taniej"

1. Organizatorem promocji pod nazwą "Black Weekend - nawet do -60% taniej" (zwanej dalej "Promocją") jest firma NITAI Sp. z o. o., ul. Długa 16B lokal 33, 53-658 Wrocław, NIP: 897-181-66-88, REGON: 363105551, wpisany do rejestru KRS (zwany dalej "Organizatorem").

2. Czas trwania Promocji: od 25.11.2020 godz. 18.00 do 30.11.2020 godz. 23:59.

3. Miejscem Promocji jest sklep internetowy znajdujący się pod domeną internetową http://www.helfy.pl/, zwany dalej „Sklepem Internetowym”.

4. Uczestnik Promocji otrzyma rabat od ceny regularnej produktu, w wysokości od -10% do -60% w zależności od produktu.

5. Warunkiem skorzystania z promocji jest zakup w Sklepie Internetowym.

6. Promocją objęty jest cały asortyment z wyłączeniem produktów znajdujących się na wyprzedaży.

7. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają prawa do reklamacji, jak również nie ograniczają prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodnie z odrębnymi przepisami.

8. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 25.11.2020.

9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w czasie trwania Promocji.

 

Regulamin promocji "Black Weekend - hydrolat GRATIS"

1. Organizatorem promocji pod nazwą "Black Weekend - hydrolat GRATIS" (zwanej dalej "Promocją") jest firma NITAI Sp. z o. o., ul. Długa 16B lokal 33, 53-658 Wrocław, NIP: 897-181-66-88, REGON: 363105551, wpisany do rejestru KRS (zwany dalej "Organizatorem").

2. Czas trwania Promocji: od 25.11.2020 godz. 18.00 do 30.11.2020 godz. 23:59.

3. Miejscem Promocji jest sklep internetowy znajdujący się pod domeną internetową http://www.helfy.pl/, zwany dalej „Sklepem Internetowym”.

4. Uczestnik Promocji otrzyma towar gratisowy w postaci Hydrolatu z czarnego bzu Mohani (kod produktu: MOH-121) o wartości detalicznej brutto 38,90 zł. 

5. Warunkiem skorzystania z promocji jest realizacja zakupów w Sklepie Internetowym na kwotę minimum 150 zł (nie licząc kosztów wysyłki). 

8. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają prawa do reklamacji, jak również nie ograniczają prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodnie z odrębnymi przepisami.

9. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 25.11.2020.

10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w czasie trwania Promocji.

 

Regulamin promocji "Black Weekend - krem do rąk GRATIS"

1. Organizatorem promocji pod nazwą "Black Weekend - krem do rąk GRATIS" (zwanej dalej "Promocją") jest firma NITAI Sp. z o. o., ul. Długa 16B lokal 33, 53-658 Wrocław, NIP: 897-181-66-88, REGON: 363105551, wpisany do rejestru KRS (zwany dalej "Organizatorem").

2. Czas trwania Promocji: od 27.11.2020 godz. 18.00 do 30.11.2020 godz. 23:59.

3. Miejscem Promocji jest sklep internetowy znajdujący się pod domeną internetową http://www.helfy.pl/, zwany dalej „Sklepem Internetowym”.

4. Uczestnik Promocji otrzyma towar gratisowy w postaci Naturalnego kremu do rąk i paznokci OnlyBio - regenerującego, nawilżającego lub hipoalergicznego - o wartości detalicznej brutto 16,00 zł. 

5. Dobór rodzaju kremu - regenerującego, nawilżającego lub hipoalergicznego - jest realizowany losowo przez Organizatora podczas kompletowania zamówienia. 

5. Warunkiem skorzystania z promocji jest realizacja zakupów w Sklepie Internetowym na kwotę minimum 80 zł (nie licząc kosztów wysyłki). 

8. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają prawa do reklamacji, jak również nie ograniczają prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodnie z odrębnymi przepisami.

9. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 27.11.2020.

10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w czasie trwania Promocji.

 

REGULAMIN SKLEPU

I. Postanowienia ogólne

1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy, znajdujący się pod domeną internetową http://www.helfy.pl/, zwany dalej „ Sklepem Internetowym ” jest firma NITAI Sp. z o. o.,ul. Długa 16B lokal 33, 53-658 Wrocław, NIP: 897-181-66-88, REGON: 363105551, wpisany do rejestru KRS.

2. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: bok@helfy.pl lub pod nr tel.: 660 783 045.

3. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów, jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.

4. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.

5. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.

6. Właściciel www.helfy.pl zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:

1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.helfy.pl, prowadzący sprzedaż produktów znajdujących się w jego ofercie.

2. Właściciel – NITAI Sp. z o. o., ul. Długa 16B lokal 33, 53-658 Wrocław, NIP: 897-181-66-88, REGON: 363105551.

3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.

4. Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.

5. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.

7. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.

8. Regulamin – niniejszy dokument, określa warunki i zasady korzystania ze Sklepu oraz nabywania w nim produktów.

III. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu

1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;dostęp do sieci Internet;adres poczty email.

2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies, służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.

3. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.

4. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem www.helfy.pl/pliki-cookies i stanowiącej integralną część niniejszego regulaminu.

IV. Rejestracja i Logowanie

1. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji samodzielnie lub poprzez kontakt telefoniczny pod nr telefonu: 660 783 045.

2. W wyniku rejestracji klient otrzyma zindywidualizowany login oraz hasło do logowania.

3. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.

4. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.

5. Rejestracja nie jest warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie.

6. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.

7. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.

8. Zarejestrowany Klient ma możliwość:dostępu do statusu oraz historii zamówień;otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych;informacji o możliwości udziału w promocjach i konkursach;zamówienia Produktu,zmiany swoich danych;zmiany swojego hasła;sprawdzenia swoje zamówienia;całkowitego usunięcia swojego konta.

9. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.

V. Realizacja zamówień

1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie osobiście w siedzibie, w godzinach otwarcia.

2. Umieszczenie na witrynie Sklepu Internetowego określonego towaru wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie zaproszenie dla Kupujących do składania ofert.

3. Zamówienie zostaje złożone przez Kupującego w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie Sklepu Internetowego, za określoną tam cenę. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Kupującego, jeżeli Sklep Internetowy niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.

4. Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Kupującemu. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce, sposób i koszt dostawy.

5. Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Kupującego, Kupujący powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy bez zbędnej zwłoki prześle Kupującemu skorygowaną treść proponowanej umowy.

6. Do sprzedawanego towaru dołączana jest karta gwarancyjna producenta, importera lub dystrybutora – jeżeli producent, importer lub dystrybutor udzielają gwarancji na podstawie pisemnej karty gwarancyjnej.

7. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

8. Klient składa zamówienie w następujący sposób: wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka; podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy; wybór formy dostawy i płatności; zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „kupuję i płacę”; wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta.

9. Zarejestrowani Klienci mają możliwość śledzić status realizacji zamówienia.

10. Zamówienia można składać również z pominięciem rejestracji na stronie internetowej Sklepu poprzez: wysłanie wiadomości e-mail na adres: bok@helfy.pl; telefonicznie, w godzinach pracy obsługi Sklepu dzwoniąc pod nr tel.: 660 783 045.

11. Klient, który skorzysta ze sposobów wskazanych w pkt. 10., pomijając stronę Sklepu ma obowiązek zapoznania się i akceptacji regulaminu przesłanego przez Sklep na podany przez Klienta adres e-mail.

12. Klient korzystając z jednego ze sposobów złożenia zamówienia wskazanych w pkt.11., powinien podać: nazwę, rozmiar i ilość produktów; imię i nazwisko odbiorcy; dokładny adres dostawy; numer telefonu kontaktowego; adres e-mail zamawiającego.

13. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.

14. Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera: dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu; opis produktu; jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów; cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy(m.in. płatności i dostawy);formę dostawy – w tym termin, w którym nastąpi dostawa i jeżeli są jakiekolwiek ograniczenia dot. dostawy np. ciężaru bądź lokalizacji; sposób płatności; informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni; informację o prawie do rękojmi; w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.

15. Sklep dopuszcza możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.

16. Klient zobowiązany jest do zapłaty za złożone zamówienie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia Zamówienia. Zamówienie będzie zrealizowane dopiero w momencie zaksięgowania przez Sklep zapłaty za Zamówienie. W sytuacji, gdy klient wybrał możliwość osobistego odbioru złożonego Zamówienia, w tym przypadku może dokonać zapłaty za zamówienie w chwili jego odbioru.

17. Zamówienie zostanie anulowane, jeżeli Sklep nie odnotuje wpłaty za złożone Zamówienie w terminie 14 dni od jego złożenia.

VI. Forma płatności

1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w formie:przelewu bankowego;za pobraniem;gotówka przy odbiorze osobistym.

2. Użytkownik zobowiązany jest podać prawdziwe dane do faktury VAT.

VII. Ceny

1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie niezobowiązujące zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.

2. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w złotych zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.

3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta, wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.

4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Kupuję i płacę” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

VIII. Dostawa

1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępnego na stronie Sklepu, są to:dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu;opis produktu;jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów;cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy (m.in. płatności i dostawy);formę dostawy – w tym termin, w którym nastąpi dostawa i jeżeli są jakiekolwiek ograniczenia dot. dostawy np. ciężaru bądź lokalizacji;sposób płatności;informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni;informację o prawie do rękojmi;w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.przelewu bankowego;za pobraniem;gotówka przy odbiorze osobistym.

2. Termin dostawy wynosi do 48 godzin od momentu złożenia poprawnego zamówienia zaakceptowanego przez firmę NITAI, chyba, że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim, konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy.

3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.

4. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji.

5. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep.

6. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.

7. Towary dostarczane są na terenie Polski.

IX. Prawo odstąpienia od umowy

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.

1. Sklep jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości. Sklep nie udziela dodatkowych gwarancji na sprzedawane rzeczy. Do obowiązków Sklepu należy dostarczenie Klientowi rzeczy wolnej od wad.

2. Sklep odpowiada względem Klienta będącego Konsumentem, jeżeli zakupiony przez niego Produkt ma wady fizyczne lub prawne. Do postępowania w zakresie zgłoszonych przez Klient reklamacji znajdują zastosowanie postanowienia art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. Reklamacje mogą być składane pod adresem: bok@helfy.pl.

3. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres firma NITAI Sp z o. o., ul. Główna 1A, 51-180 Psary (k. Wrocławia), adres email: bok@helfy.pl oraz paragon. Paragon jest uznawany jako dowód zakupu i jest konieczny przy składaniu reklamacji.

4. Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w zd. 1 niniejszego rozdziału.

5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: firma NITAI Sp z o. o., ul. Główna 1A, 51-180 Psary (k. Wrocławia).

6. Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klient o odstąpieniu od umowy, zwróci wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.

7. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował Klient o konieczności poniesienia tych kosztów.

8. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

9. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

10. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi m.in. w odniesieniu do umów:
a w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
b w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

X. Zasady przetwarzania danych osobowych kupujących

1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Kupujących-osób fizycznych określone zostały w „Polityce prywatności”, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

XI. Pozostałe

1. Regulamin jest dostępny pod adresem: www.helfy.pl.

2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.

3. Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.

4. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.

5. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygane będą w sposób polubowny lub przez właściwy sąd powszechny, z zastrzeżeniem pkt 6.

6. Jeżeli kupującym nie jest konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie sąd polubowny lub sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Sklepu Internetowego.

7. Jeżeli kupującym NIE jest konsumentem, odpowiedzialność Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel