Suplementy dla wegetarian

Dieta wegetariańska (jak i wegańska), choć jest zdrowsza niż typowa dieta z zawartością produktów zwierzęcych, posiada charakterystyczne problemowe kwestie. Produkty roślinne często nie są w stanie dostarczyć organizmowi człowieka absolutnie wszystkich niezbędnych składników w odpowiedniej ilości.

Ich długotrwały brak może prowadzić do niebezpiecznych dla zdrowia niedoborów. Znalezienie na rynku suplementów diety takich produktów, które byłyby odpowiednie do stosowania przez wegetarian i wegan, nie należy do zadań łatwych. Niedoborom można jednak zapobiec w prosty sposób – stosując naturalne, bezpieczne suplementy diety przeznaczone specjalnie dla wegetarian i wegan!

Witamina B12

Do najczęściej spotykanych niedoborów przy diecie wegetariańskiej można zaliczyć niedobór witaminy B12. Jest ona charakterystyczna dla produktów pochodzenia zwierzęcego. Niedobór B12 może prowadzić do anemii złośliwej, czyli niedostatecznej produkcji czerwonych krwinek. B12 ma też kluczowe znaczenie dla wchłaniania witaminy A (istotnej m.in. dla narządu wzroku).

Jak uzupełnić niedobór wit. B12? Źródłem witaminy B12 mogą być algi. Najprostszym sposobem dostarczenia organizmowi łatwo przyswajalnej witaminy B12 są suplementy Veganicity w dawkach 500mcg i 1000mcg.

Żelazo

Choć produkty roślinne mogą zawierać znaczne ilości cennego dla zdrowia żelaza, to zwykle występuje ono w formie trudno przyswajalnej. Żelazo jest istotne przede wszystkim ze względu na ryzyko niedokrwistości i osłabienia układu immunologicznego. Po czym poznać, że mamy niedobór żelaza? Objawami charakterystycznymi są m.in. kruche paznokcie, bóle głowy, problemy z koncentracją, nawracające infekcje, ogólne uczucie zmęczenia i apatia.

Jak uzupełnić niedobór żelaza? Żelazo występuje m.in. w roślinach strączkowych, płatkach owsianych i orzechach. Jeżeli to nadal zbyt mało i występują niedobory, poleca się stosować odpowiedni dla wegetarian i wegan suplement diety z chelatowanym żelazem, który szybko przywróci równowagę.

Witamina A (w postaci beta karotenu)

Niezwykle istotna witamina dla prawidłowego funkcjonowania narządu wzroku i utrzymania w zdrowiu wszystkich narządów wewnętrznych oraz skóry. Aktywność witaminy A w organizmie jest ściśle powiązana z witaminą B12 i żelazem.

Jak uzupełnić niedobór witaminy A? Roślinne produkty zawierają przede wszystkim beta-karoten, czyli prowitaminę. Suplementacja beta-karotenem Veganicity pozwala utrzymać prawidłowy poziom witaminy A w organizmie.

Marka Veganicity oferuje również szeroki wachlarz innych, cennych suplementów bez jakichkolwiek produktów pochodzenia zwierzęcego, a także bez cukru, glutenu, drożdży, laktozy, pszenicy i sztucznych barwników.

Twoje rabaty
Logo programu

Jesteś miłośnikiem zakupów z rabatem?

Dołącz do klubu rabatowego “I love Helfy”!

Rób zakupy, dziel się opiniami,
udzielaj się na forum
i zyskuj zniżki

Jeśli masz konto na Helfy.pl, Twój program rabatowy już działa!

Dowiedz się więcej lub już teraz Załóż konto

Społeczność Helfy

Społeczność Helfy

Blog Helfy.pl Twitter Helfy.pl Pinterest Helfy.pl Instagram Helfy.pl