Najczęstsze pytania

Składanie zamówienia:

  1. Czy można złożyć zamówienie, nie rejestrując konta?
    Oprogramowanie witryny nie wymaga założenia konta. Jednakże podczas składania zamówienia przez klienta niezalogowanego zostanie automatycznie założone konto klienta. Dane dostępowe zostaną przesłane drogą e-mailową.
  2. Dlaczego, żeby zamówić towar muszę podawać pełne dane adresowe i telefon?
    Dla osób wybierających opcję odbioru osobistego nie pojawiają się pola do wprowadzania danych adresowych.
    W przypadku innych klientów należy podać pełne dane adresowe wraz z telefonem, ponieważ są one potrzebne do wysłania paczki pod wskazany adres. Telefon wymagany jest przez podmioty realizujące przesyłkę (Pocztę Polską oraz firmę kurierską).
  3. Czy moje dane osobowe, adres poczty elektronicznej lub numer telefonu są udostępniane innym podmiotom?
    Dane Klienta wykorzystujemy wyłącznie do realizacji zamówienia. Dane są przekazywane jedynie podmiotom realizującym przesyłkę (Poczcie Polskiej oraz firmie kurierskiej). Nie udostępniamy danych osobowych naszych Klientów innym firmom lub osobom trzecim.
  4. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
    Jak najbardziej jest taka możliwość, podając numery katalogowe produktów. Zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta pod numerem: 71 354 10 53
  5. Czy zamówiony towar w sklepie internetowym www.helfy.pl można odebrać osobiście?
    Tak, odbiór osobisty możliwy jest w naszych sklepach firmowych przy ulicy Św. Mikołaja 40 oraz Piłsudskiego 49-57 we Wrocławiu. Więcej informacji nt odbiorów osobistych dostępnych jest tutaj: www.helfy.pl/odbior-osobisty.
  6. Czy przy odbiorze osobistym zamówienia w sklepie można płacić kartą płatniczą?
    Tak. We wszystkich sklepach stacjonarnych Helfy można płacić kartą (płatniczą i kredytową).
  7. Jak sprawdzić dostępność produktów?
    Zawsze po prawej stronie produktu wyświetlany jest stopień dostępności. Gdy produktu aktualnie nie mamy w magazynie, przy dostępności jest napisane "brak" oraz nie można dodać produktu do koszyka zamówień.
  8. Co oznaczają poszczególne statusy zamówień? Np. potwierdzone, przygotowane do wysyłki etc.
    Statusy oznaczają stan zamówienia na chwilę obecną.
  9. Jaki mam czas na opłacenie zamówienia, gdy wybrałem opłatę przelewem lub kartą kredytową?
    W przypadku braku wpłaty po upływie 3 dni od złożenia zamówienia kontaktujemy się z Państwem drogą mailową lub telefonicznie. Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia powoduje jego anulowanie.
  10. W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego?
    Obsługa sklepu internetowego jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-16.00
  11. W jakich dniach i godzinach mogę dokonać zakupu w sklepie stacjonarnym?
    Informacja nt godzin pracy sklepów stacjonarnych dostępna jest tutaj: www.helfy.pl/sklepy-stacjonarne.
  12. Jakie są dostępne formy płatności za zamówienie?
    Dostępne formy płatności to gotówka/karta przy odbiorze osobistym, przelewem lub za pobraniem (lecz koszt zamówienia pobrania musi wynosić min. 60 zł).
  13. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Czas realizacji zamówienia to 3 dni robocze w przypadku Poczty Polskiej, natomiast wybierając wysyłkę Kurierem do 2 dni roboczych. Realizacja zamówienia złożonego przez klienta następuje w ciągu 1-2 dni roboczych w przypadku zakupu za pobraniem lub od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto firmowe w przypadku przedpłaty przelewem.
  14. Czy jest możliwość modyfikacji złożonego zamówienia?
    Mogą Państwo zmodyfikować zamówienie - można to zrobić poprzez wiadomość wysłaną na adres info@helfy.pl lub telefonicznie (0509 343 537).

Wysyłka:

  1. Jakie są możliwe formy dostawy?
    Wysyłka jest realizowana usługą PRIORYTET Poczty Polskiej oraz usługą kurierską Siódemka.
  2. Czy wysyłacie towar za granicę?
    Niestety, obecnie wysyłamy przesyłki tylko na obszarze Polski.
  3. Jakie są koszty dostawy zamówionego towaru?
    Informacja nt kosztów dostawy dostępna jest tutaj: www.helfy.pl/platnosci-i-wysylka.
  4. Co to znaczy "przesyłka za pobraniem"?
    Termin ten oznacza możliwość opłacenia przesyłki dopiero w momencie dostarczenia do domu (zamiast np. za wcześniejszym przelewem).
  5. Co się stanie, jeżeli kurier przyjdzie do mnie, a mnie nie będzie akurat w domu?
    Kurier zazwyczaj dzwoni do klienta (dlatego ważne jest podanie aktualnego numeru swojego telefonu) i próbuje się umówić na odpowiedni termin. Jeśli kurier nie dzwoni, powinien zostawić awizo.

Zwrot / Wymiana / Reklamacje:

  1. Co należy zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki?
    Prosimy najpierw skontaktować się z naszym sklepem telefonicznie (0509 343 537) w celu ustalenia najlepszego rozwiązania danej sytuacji. Jeśli kontakt nie jest możliwy wówczas w przypadku, gdy przesyłka była realizowana przez Pocztę Polską, należy złożyć reklamację i nie odbierać przesyłki. W przypadku realizacji kurierem należy spisać protokół i nie odbierać przesyłki.
Twoje rabaty
Logo programu

Jesteś miłośnikiem zakupów z rabatem?

Dołącz do klubu rabatowego “I love Helfy”!

Rób zakupy, dziel się opiniami,
udzielaj się na forum
i zyskuj zniżki

Jeśli masz konto na Helfy.pl, Twój program rabatowy już działa!

Dowiedz się więcej lub już teraz Załóż konto

Społeczność Helfy

Społeczność Helfy

Blog Helfy.pl Twitter Helfy.pl Pinterest Helfy.pl Instagram Helfy.pl