Jak kupować?

KROK I – REJESTRACJA i LOGOWANIE
Zamówienie w naszym sklepie można dokonać bez wcześniejszej rejestracji lub poprzez zarejestrowane Konto Użytkownika. Polecamy założenie Konta Użytkownika. Dlaczego?

  • Podczas rejestracji Klient ma możliwość ustawienia Nazwy Użytkownika oraz Hasła według indywidualnych upodobań.
    Dla niezarejestrowanego Klienta system generuje losowe hasło automatycznie, a jako Nazwa Użytkownika służy adres e-mail. Logując się przy ich pomocy, Klient uzyskuje dostęp do panelu, w którym może edytować swoje dane potrzebne do realizacji zamówienia. Polecamy personalizować dane dostępowe, gdyż są łatwiejsze w zapamiętaniu. Ich edycji można dokonać w dowolnym momencie.

Pola rejestracji i logowania znajdują się w prawym górnym rogu strony. Osoby, które wolą nie zakładać konta, mogą od razu przystąpić do zakupów.



KROK II – DODAWANIE PRODUKTÓW DO KOSZYKA
Interesujące produkty można odnaleźć poprzez kategorie w górnym menu lub w kolumnie po lewej stronie. Wygodną opcją jest także pole „Szukana fraza” z „Szukaniem zaawansowanym” - pozwala na precyzyjne określenie swoich oczekiwań po różnorodnych tagach (np. producent / problematyka / składnik).



Wybrane produkty dodaje się do koszyka poprzez przycisk „do koszyka” znajdujący się w prawym dolnym rogu pola produktowego. Jeśli status dostępności produktu określony będzie jako „brak”, przycisk będzie miał nazwę „brak na stanie” i nie będzie można dodać danego produktu do koszyka zamówień.

Po kliknięciu „do koszyka” pole „Twój koszyk” (w prawym górnym rogu strony) zostanie automatycznie zaktualizowane. Bez konieczności wchodzenia na kolejną podstronę można zobaczyć liczbę produktów dodanych do koszyka oraz łączną kwotę dotychczasowych zakupów.



KROK III – PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA
Po dodaniu do koszyka wszystkich interesujących produktów prosimy o sprawdzenie zamówienia i dopełnienie formalności wysyłkowych. W tym celu w polu „Twój koszyk” należy kliknąć „Przejdź dalej”, by zobaczyć zawartość zamówienia:

  • Można zmienić tu liczbę zamawianych produktów (pole „Ilość”), a także usunąć produkt. Po wprowadzeniu zmian wystarczy kliknąć „Aktualizuj koszyk”. Jeśli zawartość koszyka jest prawidłowa, można przejść do przycisku „Realizacja zamówienia”
  • Na tym etapie wybiera się metodę doręczenia przesyłki (kurierem, pocztą lub osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych) oraz sposób zapłaty (za wcześniejszym przelewem bądź dopiero w momencie doręczenia). W podsumowaniu widoczna jest łączna kwota do zapłaty za zakupy i transport. Po zaznaczeniu najdogodniejszych opcji prosimy nacisnąć „Przejdź do następnego kroku”.
  • Jest nim wypełnienie danych adresowych. Na tym etapie można także dodać indywidualny komentarz do zamówienia.
  • Po przejściu do kolejnego kroku wyświetli się podgląd zamówienia – jeśli jest kompletne i nie zawiera błędów, prosimy kliknąć „Złóż zamówienie”.



Jak widać proces składania zamówienia jest nieskomplikowany i przyjazny w obsłudze. Zachęcamy do korzystania z opcji samodzielnych zakupów przez Internet, bez uczestnictwa osób pośredniczących, gdyż pozwoli to na szybszą realizację Państwa zamówienia.

Twoje rabaty
Logo programu

Jesteś miłośnikiem zakupów z rabatem?

Dołącz do klubu rabatowego “I love Helfy”!

Rób zakupy, dziel się opiniami,
udzielaj się na forum
i zyskuj zniżki

Jeśli masz konto na Helfy.pl, Twój program rabatowy już działa!

Dowiedz się więcej lub już teraz Załóż konto

Społeczność Helfy

Społeczność Helfy

Blog Helfy.pl Twitter Helfy.pl Pinterest Helfy.pl Instagram Helfy.pl